Subject: FW: Riigitee 11185 km 1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine ja puudutatud isiku arvamuse küsimine (Transpordiamet)
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Mar 2025 16:14:24 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks (2023 tegelesin).

Terviatdes

Merike

From: Indrek Brandmeister <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 12, 2025 4:07 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>; [email-masked]
Cc: Saue Vallavalitsus <[email-masked]>
Subject: Riigitee 11185 km 1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine ja puudutatud isiku arvamuse 
küsimine (Transpordiamet)

Tere

Teavitame teid, et oleme alustanud Riigitee 11185 km 1,03-2,83 jalgratta- ja 
jalgtee projekteerimist ning kaasasime selleks projekteerimiskonsultandi TO 
Projekt OÜ, kes on joonistanud esmase eskiisi jalgrattatee paiknevuse osas 
ning nüüd alustame projekteerimistingimuste menetlust sh puudutatud isikute 
arvamuse küsimist.

Saue Vallavalitsus on koostanud eelnõu projekteerimistingimuste andmiseks 
Alliku ja Hüüru külas, Riigitee 11185 km 1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee 
põhiprojekti koostamiseks. Kavandatav tegevus on kooskõlas Saue valla 
kehtiva üldplaneeringuga ja arengukavaga. Projekteerimistingimuste ja selle 
lisadega saab ka tutvuda 
https://sauevald.kovtp.ee/avatud-menetlusega-projekteerimisteated ning 
käimasoleva menetluse kohta kajastatakse teade ka valla ajalehes Saue 
Valdur.

Arvamused esitada hiljemalt 31.03.2025 Saue Vallavalitsusse (Kütise tn 8, 
76505, Saue linn; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ). Juhul kui 
tähtaegselt arvamust ei avaldata eeldab vallavalitsus, et 
projekteerimistingimustega nõustuti. Küsimuste korral palun ühendust võtta 
teedespetsialist Indrek Brandmeister-ga telefonil +372 53407008 ja e-posti 
aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

LugupidamisegaIndrek Brandmeister

teedespetsialist

GSM  <tel:+372%20534%2007008> +372 534 07008

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee <http://www.sauevald.ee>

 <http://www.sauevald.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.